Інформація про покупця послуг або товарів. Де знайти?

Після того, як було проаналізовано тендерний запит, наступним кроком в тендерному процесі буде дізнатися якомога більше про потенційного покупця (тобто про державний орган, який бажає купити товари або послуги). Важливо вивчити свого покупця – можливо виявити цінну інформацію, яку можна використовувати, щоб поліпшити свій тендерний відгук. Це може збільшити шанси на отримання виграшної ставки.

Варто використовувати різні ресурси, такі як урядові веб-сайти і програмні документи, щоб зібрати якомога більше інформації про покупця і деталях щодо необхідної їм роботи або послуги.

Потрібно зосередитися на тому, чого вимагає тендер, і ознайомитися з політиками, керівними принципами і законами про проведення тендерів. По можливості варто відвідувати будь-які брифінги по тендерному процесу. Якщо є питання, варто зв’яжіться з координатором тендера або призначеною контактною особою з тендерного запиту. Це може допомогти встановити взаєморозуміння з ключовими контактами в бізнесі.

Корисні ресурси

Нижче перераховані деякі ресурси, які допоможуть дізнатися більше про державного покупця:

  1. Веб-сайти департаментів (наприклад, список департаментів Прозорро);
  2. документ стратегії відділу (шукати його варто на веб-сайтах Прозорро.Продажі)
  3. інші політики;
  4. відомчі графіки форвардних закупівель (шукати їх варто на сайті Прозорро.Продажі);
  5. виграні попередні тендери (шукати їх варто на сайті Прозорро.Продажі)
  6. партнерів/постачальників з доставки, з якими працював департамент (цю інформацію варто шукати в Довіднику контрактів Прозорро).

Що потрібно покупцеві?

При проведенні дослідження потрібно думати про організаційні потреби покупця. Наприклад:

  • Який їхній процес покупки і що він означає? Чи є у них постійні списки вимог, порогові значення, запити котирувань (RFQ)?
  • Хто приймає рішення про покупку? Група закупівель, агентство економічного розвитку або інша бізнес-група?
  • Які цілі вони намагаються досягти? Варто вивчити політику і стратегію в опублікованих документах, загальнодоступних протоколах зборів, форумах, програмах взаємодії.
  • Які їхні сильні і слабкі сторони? Що може надати компанія для бізнесу-заявника?
  • Чи є у покупця серйозні побоювання з приводу навколишнього середовища?
  • Цей тендер особливо чутливий до часу?
  • Які проблеми викликають запити на послуги?

Чим більше інформації буде зібрано про покупця, тим краще можна буде адаптувати свою тендерну відповідь до його потреб. Переглянути список активних тендерів можна на сайті sale.uub.com.ua.

Політика закупівель Прозорро.Продажі

Ключовий ресурс, можливо, захочеться розглянути будь-якому заявнику – це всеосяжна політика уряду щодо покупки товарів і послуг, включаючи будівництво. Політика закупівель Прозорро.Продажі може допомогти краще зрозуміти прагнення уряду забезпечити чудові результати закупівель для жителів. Це допоможе досягти бажаних покупцем економічних, екологічних або соціальних результатів. Переглянути тендери по продажу майна боржників можна на сайті https://sale.uub.com.ua/ru/filter/leasehold.