На сьогоднішній день вже не залишилося організацій, які обходяться без використання комп’ютера. Інформаційні технології дозволяють автоматизувати і спростити виконувану працівником роботу,  підвищуючи в рази продуктивність його праці.

Комп’ютери сьогодні все частіше замінюють людей, знижуючи витрати на оренду офісних і виробничих приміщень, виплати заробітної плати.

Так як нинішнє століття – ера інформаційних технологій, сьогодні на успіх більше шансів у того, хто володіє інформацією. Комп’ютер сьогодні незамінний на будь-якому підприємстві, оскільки відіграє найважливішу роль для впевненого функціонування компаній.

Підтримка комп’ютерів в працездатному стані – одна з основних задач для керівника підприємства. Адже вихід з ладу хоча б одного з комп’ютерів, нерідко може привести до серйозних проблем, викликавши значні збитки. Щоб уникнути цього, необхідно постійно підтримувати належну роботу всіх комп’ютерних систем і забезпечувати надійну і безперебійну його роботу. Кожна компанія справляється з цим завданням по-різному: приймають в штат системного адміністратора, обирають абонентське обслуговування комп’ютерів, а є такі, які взагалі не надають значення цій проблемі, а даремно, так як коли відбувається серйозна  відмова комп’ютерної системи, викликавши співробітника сервісної компанії, висловлюють жалкують з приводу своєї недалекоглядності. А от якби керівник компанії вчасно звернувся в серсівний центр, що надає абонентське обслуговування комп’ютерів проблем було б значно менше.

Що ж краще – постійний системний адміністратор або абонентське обслуговування комп’ютерів? Давайте розглянемо всі «за» і «проти» цих двох варіантів.

Компаніям, чисельність комп’ютерів яких не перевищує 30-40, приймати в штат системного адміністратора не має сенсу, оскільки, в цьому випадку витрати на його утримання перевищать ефект від його праці. В даному випадку перевагу слід віддати абонентського обслуговування комп’ютерів, фахівці виїжджатимуть в компанію кілька разів на місяць і проводять діагностику роботи комп’ютерного обладнання, а при необхідності його ремонт або заміну. У маленьких компаніях проведення таких робіт потрібно час від часу, системний адміністратор буде більшу частину часу просиджувати без діла, а абонентське обслуговування комп’ютерів дозволить запобігати, і при потребі усувати всі поточні неполадки при незначних витратах.

Системний адміністратор може принести більше користі в компаніях, кількість комп’ютерів в яких наближається до сотні, однак, незважаючи на це, досвідчені керівники і в цьому випадку вибирають абонентське обслуговування. Чому ж так? На жаль, штатний системний адміністратор, який отримує фіксовану заробітну плату, не завжди зацікавлений в якості виконання своєї роботи і робить її абияк. На відміну від нього, фахівці, здійснюючи абонентське обслуговування комп’ютерів компанії, зацікавлені в продовження співпраці з нею, і виконують покладені на них обов’язки відповідально і якісно. Крім того, вихід із складних ситуацій одній людині важче знайти, і чим більша компанія, тим ймовірність виникнення таких ситуацій вище. В результаті може статися так, що вся її робота зупиниться на той час, і поки сисадмін буде вирішувати складну проблему, фахівці з відділу абонентського обслуговування зробили б це швидко. Тому абонентське обслуговування – це практично ідеальний варіант для більшості компаній, яким необхідна постійна безперебійна робота комп’ютерів.