• office@admin.vn.ua
  • Дзвоніть нам: +38 (097) 166 50 00
  • м. Вінниця, вул. Зодчих, 7
  • ru
  • uk

Автоматизація готельного бізнесу

Автоматизация гостиничного бизнеса

Для високого рівня автоматизації готельного бізнесу, а також своєчасної координації адміністратора, конс’єржа та господарської служби потрібен сучасний програмний комплекс. Саме таким є Unisystem Готель. З його допомогою набагато ефективніше працюють служби бронювання і товарно-фінансовий облік в цілому. Незалежно від розміру та складності структури готельного бізнесу, за допомогою програмного комплексу досягається автоматизація готельного бізнесу,  підвищення рівня обслуговування клієнтів, своєчасно приймаються маркетингові рішення і знижуються витрати. В результаті це все позитивно відображається на фінансових результатах.

За допомогою даного комплексу можлива ефективна координація роботи номерного фонду, ресторанів, барів, фітнес центру, більярдних залів, SPA салонів, саун і басейнів. Сучасний програмний пакет Unisystem Готель дозволяє всі ці елементи зв’язати в одну єдину систему і координувати їх роботу в реальному часі.

У роботі рецепції програмним комплексом передбачено такі функції:

  • Під час реєстрації гостей вся необхідна інформація заноситься в єдину базу;
  • Аналіз всього номерного фонду;
  • Проста і швидка реєстрація стандартних, а також додаткових послуг (опції проживання та пральні, телефонні розмови та інтернет, замовлення транспорту). При цьому частина опцій може бути передбачена у вартості за проживання.

Служба бронювання передбачає:

  • Уже в процесі формування заявки на бронювання надається повна інформація про вільні номери у загальному фонді;
  • Підбір серед вільного номерного фонду здійснюється на підставі ряду параметрів. Серед них бажаний поверх, клас номеру та деякі інші специфічні опції;
  • На рецепцію, зареєстрована заявка у вигляді броні номеру, передається в автоматичному режимі і реальному часі;
  • Підтвердженням попереднього надання номера є друкований документ, що видається клієнту.

Діяльність господарської служби ефективно координується завдяки наступним функціональним можливостям програмного комплексу:

  • Реєстрація номерів, які потребують ремонтних робіт або такі роботи вже виконані;
  • Реєстрація прибирання кімнат.
  • Автоматизація руху господарських товарів, у тому числі спрощено проведення інвентаризації.

Робота конс’єржа якісно підвищується, так як передбачено:

  • Побажання мешканців щодо нагадування про важливу зустріч або час, коли необхідно розбудити, буде гарантовано виконано. Такі дані можуть заноситися в програмний комплекс і система своєчасно про це нагадає співробітнику;
  • За допомогою телефону можлива передача повідомлень мешканцям;
  • Загублені або забуті речі будуть зареєстровані, а також ряд інших корисних опцій;

Ефективна взаємодія програмного комплексу з товарно-фінансовим обліком забезпечує високий рівень сервісу. Для гостей передбачаються магнітні картки. Вони видаються вже при реєстрації і їх можна використовувати при обслуговуванні в сауні, більярдній, барі готелю. З її допомогою витрати за всі надані послуги будуть нараховані автоматично на рахунок клієнта. В результаті, при виписці окремого рахунку передбачається перелік додаткових послуг, якими скористався клієнт.

Програмний комплекс Unisystem Готель, що надається нашою компанією Admin Servise в повній мірі забезпечує усі потреби навіть великої мережі готелів. Ретельна розробка і подальше налаштування індивідуально під клієнта дозволяє забезпечити найвищий рівень надання сервісних послуг, а автоматизація готельного бізнесу скоротить Ваші витрати. Також клієнти отримають ряд переваг:

  • Надійна технологія «Клієнт-Сервер» гарантує збереження даних, а також характеризується високою швидкістю обробки інформації;
  • Оперативність прийняття управлінських рішень, а також ведення виробничого, фінансового та господарського обліку забезпечується наявністю єдиної бази. Тут відбивається вся необхідна інформація. Також з її допомогою легко керувати клієнтською базою і взаєморозрахунками з контрагентами;
  • Всі замовлення персоніфікуються. Це дозволяє отримати повний аналіз роботи як окремого співробітника, так всього підрозділу. Фіксуються прийняті замовлення, а також ті від яких відмовились;
  • Передбачений диференційований доступ до функціональних можливостей програмного комплексу. Таке обмеження прав виключає можливі помилки і забезпечує контроль за роботою кожного співробітника;
  • Якісне комунікаційне з’єднання клієнтської частини з сервером забезпечується через локальну мережу або бездротові технології;
  • Виведення звітів у системі передбачає налаштування із зазначенням певних параметрів;
  • Простий і зрозумілий інтерфейс програми не викличе труднощів у жодного співробітника.