• office@admin.vn.ua
  • Дзвоніть нам: +38 (097) 166 50 00
  • м. Вінниця, вул. Зодчих, 7
  • ru
  • uk

Автоматизація ресторанного бізнесу

Автоматизация ресторанного бизнеса

З розвитком ресторанного бізнесу виникла необхідність створення та запровадження спеціального програмного забезпечення для ведення обліку роботи всього закладу. Це пов’язано, насамперед, із великою кількістю ризиків, які виникають на шляху власників. Автоматизація ресторанного бізнесу допоможе в боротьбі з першим ворогом рестораторів, яким завжди було банкротство, наблизитися до якого можна у умовах відсутності розвитку і руху усього ресторану. Уникнути цієї проблеми можна тільки за допомогою постійного контролю та аудиту.

Що дає програма?

Програмне забезпечення для автоматизації ресторанного бізнесу може стати надійним помічником у цілому ряді дій, контролюючих роботу закладу. Результатом комплексної автоматизації буде створення корпоративної (спільної) комп’ютерної мережі і автоматизованих (окремих) робочих місць. Таке програмно-технічне оздоблення підвищить не тільки ефективність роботи ресторану, але й дасть змогу вести постійний облік фінансів. Комплексно впроваджене програмне забезпечення для автоматизації ресторанного бізнесу дозволить вам:

  • Знизити участь людини в питаннях аудиту, позбавивши себе і персонал постійних підрахунків і мінімізуючи ризик помилки.
  • Контролювати роботу персоналу, вести точний облік дисконтних програм, проведення клубних карток та іншого.
  • Точний облік усіх видів бронювання – починаючи зі столиків і закінчуючи цілими банкетами.
  • Оптимізація роботи складу у режиму реального часу.
  • Аналітична робота та формування звітності.

UNISYSTEM Ресторан – особливості і переваги автоматизації ресторанного бізнесу

UNISYSTEM Ресторан – це програмний комплекс, який дозволяє здійснювати централізований товарний і фінансовий облік закладу. Усі операції, які пов’язані з обслуговуванням відвідувачів, відстежуються системою моніторингу.

Оперативна частина цього програмного забезпечення:

  • Дає змогу спростити процедуру оформлення замовлені офіціантами, забезпечуючи одночасний їх друк на кухні чи барі.
  • Для того, щоб передати замовлення, офіціанту не доведеться відходити від столику гостя. Це зробить електронне меню.
  • Підрахунок та роздруківка чека.
  • Ведеться автоматичний контроль прийняття та виконання замовлення.

За допомогою облікової частини UNISYSTEM Ресторан здійснюється:

  • Облік закупівлі, наявність та застосування продуктів та готових страв в кожному відділу закладу.
  • Калькуляція продукції, списання сировини.
  • Визначення собівартості страв.
  • Контроль клієнтської бази ресторану, ведення дисконтних програм, робота зі знижками та націнками.
  • Табелювання робочого графіку та регулювання розрахунку з працівниками.
  • Ведення даних на віддалених робочих місцях, що об’єднуються в одну інформаційну базу.

Переваги використання UNISYSTEM Ресторан:

  1. Ефективне ведення всіх форм обліку і управління клієнтською базою.
  2. Можливість аналізувати роботу персоналу.
  3. Оптимальна надійність збереження інформації і висока швидкість їх обробки.
  4. Зв’язок клієнтського місця з сервером здійснюється через Інтернет або локальну мережу.
  5. Працівники можуть користуватися тільки тими функціями, що дозволені адміністрацією.
  6. Зручний інтерфейс.
  7. Можливість здійснення запиту для виведення звітів.

Що може команда Admin Service?

Ми завжди раді взятися за справу і довести ії до кінця. Тому ми впевнено можемо вам гарантувати повне забезпечення дієздатності як самостійних програм, так і комп’ютера в цілому. Наші фахівці завжди можуть допомогти вам з вирішенням будь-якої поставленої задачі. Працюючи з нами, ви будете насолоджуватися власним часом, поки ми відповідаємо за технічну базу вашого закладу.